FANDOM

The Cat Who Cried Wolf (Kilóg a farkasláb)
250px-The Cat Who Cried Wolf - wolf fun's over
Olvasd el az átiratot itt: The Cat Who Cried Wolf (Kilóg a farkasláb)/magyar átirat

Fejezet

1. fejezet

Kiadás dátuma

2013. szeptember 10. (kedd)

Előző rész

The Shoe Must Go On (Üvegcipellő helyett)

Következő rész

Cedar Wood Would Love to Lie (Pinokkió lánya hazudna)

LeírásSzerkesztés

Kitty Cheshire rájön, hogy Cerise Hood milyen nagy, gonosz dolgot rejteget a kapucnija alatt, ám Raven Queen színre lép, és megakadályozza, hogy Kitty mindenféle alaptalan mendemondákat terjesszen.

ÖsszegzésSzerkesztés

Mélyen az Elvarázsolt erdőben Cerise és Carmine versenyt futnak. Bár jól szórakoznak Cerise-nek vissza kell mennie az iskolába. Carmine megnyalja az arcát búcsúként, amitől a kapucnija leesik, és látszódik a farkasfüle. Carmine is visszamegy a farkába, Cerise pedig visszaveszi a kapucniját, nem sejtve, hogy Kitty Cheshire mindent látott.

Visszafele az iskolába Kitty szembesíti Cerise-t, hogy tudja a titkát és, hogy mindenkinek el fogja mondani. Raven odamegy Cerise-hez, aki észreveszi, hogy valami nincs rendben és felajánlja, hogy segít. Cerise elmondta, hogy nemcsak Piroska lánya, hanem a nagy, gonosz farkasé. Raven megesküszik, hogy nem mondja el senkinek, de Cerise nem miatta aggódik.

A Grimmnasztika órán a diákok kört futnak. Cerise Daring Charming és a középső kismalac ellen fut. Minden úgy tűnik rendben, amíg Kitty meg nem jelenik a közönség mellett és az állatkája is megjelenik egy ketreccel. A Kitty-jelre elengedte a szarvast, a látvány kiváltja Cerise farkas ösztöneit. Befejezi a kört sokkal gyorsabban, mint ellenfelei, amitől mindenki meglepődik. A szarvas visszamegy a ketrecbe, amitől Cerise újra normális. Felismerve, hogy mit tett, Kitty felhívta a figyelmet arra, hogy Cerise-nek nincs-e mondanivalója. Ekkor Raven azt mondja, hogy sikerült a varázslat, amit a cipőjére tett. Kitty tiltakozik, de Raven elvarázsolta, amitől futni kezdett. Cerise megköszönte Raven-től a segítséget.

KarakterekSzerkesztés

  1. Carmine
  2. Cerise Hood
  3. Kitty Cheshire
  4. Carrolloo
  5. Raven Queen
  6. Mézeskalács edző
  7. A középső kismalac
  8. A kiskecske
  9. Daring Charming
  10. Apple White
  11. Ashlynn Ella
  12. Dexter Charming
  13. Hunter Huntsman
  14. Madeline Hatter
  15. Cedar Wood
  16. Briar Beauty
  17. Kitty macskái

MegjegyzésekSzerkesztés

ReferenciákSzerkesztés

  • A "The Cat Who Cried Wolf" egy szójáték a "The Boy Who Cried Wolf" (A fiú, aki farkast kiáltott) mesére.

MérföldkövekSzerkesztés

  • Carmine és Carrolloo megteszik rajzfilmes debütálásukat.
  • Cerise fotóján láthatóak a szülei, ami az első alkalom, hogy egy tanuló szülei megjelennek a rajzfilmben.

HibákSzerkesztés

  • Amikor a jelenet a pályára vált, Briar nem látható a közönségben. Egy kicsit később Apple és Ashlynn mellett ül.
  • Abban a jelenetben, amelyben a szarvas megjelenik, az első macska csak félig rajzolt.
  • Mindkét alkalommal, amikor Cerise szeme nagyobb lesz, a szemszíne inkább kék színű, nem szürke.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki