FANDOM

The Day Ever After (Örökkön örökké és azután)
The Day Ever After - all-inclusive food fight.jpg
Olvasd el az átiratot itt: The Day Ever After (Örökkön örökké és azután)/magyar átirat

Fejezet:

1. fejezet

Megjelenési dátum:

2013. december 10.

Előző:

The Tale of Legacy Day (Az Örökség Napja)

Következő:

Replacing Raven

LeírásSzerkesztés

Az Örökség Napján történt szenzációs eseményeket követően az iskola mesebédlőjében kajára menő küzdelem kezdődik az előkelők és a zendülők között.

ÖsszegzésSzerkesztés

Miután baj történt az idei Örökség Napi ünnepségen, feszültségek vannak az Előkelők és a Zendülők között. Ebédidőben Daring arról beszél előkelő társainak, hogy Raven rosszul tette, hogy megtagadta sorsát. A közelben Cerise hallja és kiáll Raven mellett. Briar felveszi a kesztyűt, azzal eltúlozva, hogy Raven gonosz volt az ünnepségen. Madeline nem hagyja barátja hírnevét elhomályosítani, és hasonlóan erősen és pontatlan dolgokat mond Apple beszédéről. Az előkelők és a zendülők megállapodnak abban, hogy abbahagyják, és figyelmen kívül hagyják egymást.

Egy magasabb szinten, Kitty viccesnek találja a veszekedést és úgy dönt, folytatja a vitát. Néhány krumplit dob Briar-höz, aki azt feltételezi, hogy a zendülők a felelősek. Kitty dob néhány krumplit Cerise-re és Madeline-re is, akik azt hiszik Briar a felelős. Mindössze néhány másodperc alatt mindkét oldal kajacsatába kezd.

Apple és Raven megérkezik a mesebédlőbe a kajacsata kellős közepén, és azonnal véget vetettek neki, Raven varázslatának támogatásával. Azt magyarázzák, hogy attól, hogy ők nem jönnek ki, nem akarják, hogy ellenségeskedés legyen társaik között. Azonban Apple nem tud ellenállni és hozzáteszi, hogy az előkelőknek nem kell aggódnia a rossz sors miatt. Raven ételt dob Apple-re, aki nem hagyja, és dob egy pudingot Raven arcába. Nemsokára a kajacsata javában zajlik még egyszer.

KarakterekSzerkesztés

  1. Férfi narrátor
  2. Cedar Wood
  3. Hunter Huntsman
  4. Cerise Hood
  5. Madeline Hatter
  6. Daring Charming
  7. Briar Beauty
  8. Blondie Lockes
  9. Dexter Charming
  10. C.A. Cupid
  11. Női narrátor
  12. Apple White
  13. Raven Queen
  14. Kitty Cheshire
  15. Lilly-Bo Peep
  16. Haarlem hősének fia

MegjegyzésekSzerkesztés

ReferenciákSzerkesztés

  • Az "It is on like Fairy Song" egy szójáték az 1984-es "It is on like Donkey Kong" kifejezésre.

FolytonosságSzerkesztés

HibákSzerkesztés

  • Amikor az előkelő és zendülő konfliktus kezdetben lehűl, Blondie és Dexter furcsán helyet cserél.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki