FANDOM

The Legacy Orchard (Az Örökség-gyümölcsös)/magyar átirat

Előző:

Faybelle's Choice (Fayebelle választása)/magyar átirat

Következő:

N/A

A kamera egy naptárra mutat, amely távolról ábrázolja az iskolát.
Női narrátor: Az új tanév kezdetét az Örökség-gyümölcsösbe tett évi kirándulás jelzi. [A fiú diákok versenyeznek, hogy melyikük ér fel előbb az Örökség-gyümölcsös csúcsára. Daring nevet a háttérben.]
Daring Charming: Woohoo! Íme [Magára mutat.] a legygorsabb.
Cerise Hood: [Megköszörüli a torkát.] Ezzel az idővel, le vagy maradva.
Milton Grimm: Diákok! Ugye szükségtelen emlékeztetnek benneteket arra, hogy jól viselkedjetek, ha beérünk az, [Ő és Giles előveszik a kulcsokat és kinyitják a kaput.] Örökség-gyümölcsösbe.
Éljenzés a háttérben.
Apple White: Jaj, de varázslatos!
Raven Grimm: [Érdektelenül] Igen, nagyon varázslatos!
Giles Grimm: Most szabadon beleolvashattok azoknak a tanulóknak a soha meg nem ismert meséibe, akik előttetek az iskolába.
A könyvek lemennek a fákról a diákokhoz.
Apple White: Hallottam már erről! A fák nem mást őríznek, mint egy-egy osztály teljes évkönyvét!
Raven Queen: [Egy fa közelébe sétál, kinyílik egy könyv és elakad a lélegzete.] Hát jó, ez így már tényleg sokkal érdekesebb.
Férfi narrátor: A diákok a reggelt azzal töltötték, hogy megismerjék az elődeik történetét...
Női narrátor: ...Az Ever After High-ba járó királyok és királynék, hősök és gonosztevők történeteit, olyanok voltak, mint ők. Csak, hogy ők nem választhatták meg a végzetüket. [Milton néhány fiú diákot üldöz.]
Milton Grimm: [Lihegve.] Fiúk! Nincs rohangálás! És ne használjátok könyvlabdának azt az évkönyvet! [Sóhajt.]
A kiskecskék egy papír repülőt dobnak Milton-ra.
Női narrátor: A valaha volt osztályok meséi még a csodaországi tanulókat is elbűvölték. [Bunny a fán ül, és látja, hogy barátai fejjel lefelé lógnak és a könyveket olvassák. Egy csésze teát önt Maddie-nek.]
Cedar rögzít mindent a TükörPad-jén.
Giles Grimm: Figyelem tanulók! [Tapsol és a könyvek azonnal visszamennek a fákhoz.]
Kitty Cheshire: [Meglepetten felkiált, amikor egy könyv felemelkedik a közelébe.]
Giles Grimm: Remélem tartalmas osztálykirándulásotok volt.
Madeline Hatter: Annyira jó volt!
Milton Grimm: Diákok. Az idei tanév végén új magot fogunk elvetni a gyümölcsösünkben - egy e-magot, amelyből kifejlődik a legújabb mesélő fa...
Giles Grimm: ...Amely kizárólag a ti osztályotok meséit és kalandjait fogja megénekelni.
A diákok felvidulnak.
Milton Grimm: Ki vállalja, hogy az osztály különleges évkönyvének szerkesztője legyen?
Apple White: [Megszorítja Raven kezét, és Raven egyetért vele. Elakad a lélegzete, ahogy kilép a tömegből.] Mi-mi vállaljuk!
A diákok tapsolnak Raven-nek és Apple-nek.
Női narrátor: Így hát Apple és Raven feladata, hogy megörökítsék a legszebb pillanatokat...
Férfi narrátor: ...És a legrosszabbakat is, hogy osztályuk minden történetét megoszthassák a következő nemzedékkel.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki