FANDOM

The Shoe Must Go On (Üvegcipellő helyett)
The Shoe Must Go On - Ashlynn is worried-1-.jpg
Olvasd el az átiratot itt: The Shoe Must Go On (Üvegcipellő helyett)/magyar átirat

Fejezet

1. fejezet

Kiadás dátuma

2013. augusztus 27. (kedd)

Előző rész

Here Comes Cupid (Íme Cupid!)

Következő rész

The Cat Who Cried Wolf (Kilóg a farkasláb)

LeírásSzerkesztés

Ashlynn Ella, Briar Beauty és Blondie Lockes nem remélt segítséget kap az Üvegcipellő bolt őszi cipődivatot bemutató kollekciójának összeállításában.

ÖsszegzésSzerkesztés

Az Üvegcipellő új szállítmányt kapott, és Ashlynn tudja, hogy aznap sok vásárlóra számíthatnak, ezért a barátai segítségét kéri. Először Hunter szállít cipőket a boltjába. Ashlynn hálás, de visszautasítja randijuk időpontját, mivel sok dolga van, hamarosan jönnek a barátai és nem akarja, hogy tudjanak Hunterrel való viszonyáról. Mielőtt a fiú rájönne, hogy barátnője elküldte, kilép a hátsó ajtón.

Briar és Blondie belép a boltba röviddel azután, de nem olyan segítséggel, amire Ashlynn számított. Blondie erőszakossá válik, mert amit csinált az nem lett tökéletes, Briar pedig elaludt. Közben Hunter sem mulatott jól, mert Pesky megdobálta makkal.

Mindössze egy perc van a megnyitásig és csak egy pár cipő került ki a dobozból, emiatt Ashlynnon eluralkodik a stressz. Azonban Hunter Peskyvel rengeteg doboz cipőt hoz be a hátsóajtón. A mókus rámászik a cípőkre, amik mozgásba kezdenek. Csodával határos módón a cipők tökéletesen rendeződnek el. Az Üvegcipellő a vásárlók hatására megnyílik és a sok cipőrajongó a kiállított darabok között válogathat. Ashlynn egy pillanatra odasurran Hunter-hez, akit meg szeretne csókolni. Hunter figyelmét azonban Pesky köti le. A hála-csók elmarad, de mégis minden jó lett a nap végére.

KarakterekSzerkesztés

  1. Ashlynn Ella
  2. Hunter Huntsman
  3. Briar Beauty
  4. Blondie Lockes
  5. Pesky

MegjegyzésekSzerkesztés

ReferenciákSzerkesztés

  • A "The Shoe Must Go On" egy szójáték a "the show must go on" (a műsornak folytatódnia kell) kifejezésre.

HibákSzerkesztés

  • Hogy Pesky be tudjon lépni a boltba, ki kellene nyitnia az ajtót. Az animáció nem mutatja, de valójában Hunter nyitja ki neki.

EgyébSzerkesztés

  • Az Ever After High angol nyelvű oldalán No Shoes For You néven listázták.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki