FANDOM

The Tale of Legacy Day (Az Örökség Napja)
640px-The Tale of Legacy Day - Raven's future
Olvasd el az átiratot itt: The Tale of Legacy Day (Az Örökség Napja)/magyar átirat

Fejezet:

1. fejezet

Megjelenési dátum:

2013. november 26.

Előző:

Catching Raven (Dexter szerelmes)

Következő:

The Day Ever After (Örökkön örökké és azután)

LeírásSzerkesztés

Az Ever After High tanulói és tanárai mind tűkön ülnek! Hajlandó végre Raven Queen fogadalmat tenni a Mesehősök Végzetkönyvében megírt sorsa beteljesítésére az Örökség Napján, vagy…?

ÖsszegzésSzerkesztés

Ez az Örökség Nap reggele, és míg a legtöbb diák készül, és várja, a nagy ünnepséget, Raven ideges és boldogtalan. Ő nem akarja aláírni a mesehősök végzetkönyvét, de azt sem akarja, hogy mindenki vagy esetleg ő eltűnjön. Szerencsére, Madeline ismer valakit, aki lehet, hogy segíthet neki a döntésben. Mielőtt találkoznak ezzel a személlyel, Apple követi őket. Raven fut, és Maddie-t húzza maga mellett, mielőtt Apple fel tud zárkózni, és tart egy beszédet arról, hogy kötelessége követni sorsát.

Raven és Maddie beér a könyvtárba, ahol Maddie kopogtat az ajtón. Hirtelen megjelennek az Elveszett mesék tárában. Madeline bemutatja Raven-nek a könyvtárost, Giles Grimm-et, aki csak rébuszul beszél. Raven nevében, megkérdezi tőle mi lesz annak a következménye, ha nem írja alá a könyvet. Giles válasza azt sugallja, hogy semmi, de Madeline megjegyzi, hogy a rébusz nem egzakt nyelv, így nem biztos, hogy helyesen értelmezte.

Aznap este a szertartás javában zajlik, amikor Apple arra kérik, hogy lépjen előre, és írja alá a Mesehősök Végzetkönyvét. A könyv megmutatja neki, mi lesz a jövőben ha aláírja, ami tele van csupa csillogással és hírnévvel. Apple buzgón ír. A következő Raven, még mindig bizonytalan, hogy mit válasszon. A könyv feltárja a jövőjét, tele száműzetéssel, szegénységgel, és fogsággal. Raven becsukja a könyvet anélkül, hogy aláírná, amelyben kijelenti, hogy ő választja meg végzetét. Mindenki legnagyobb meglepetésére, beleértve a magát is, nem tűnik el. Dühös a hazugságtól, amit Grimm igazgató mondott neki, de Apple sírása felhívja a figyelmét. Raven megpróbál beszélni vele, de a tömeg hangosan és nyugtalanul kiabált vagy ujjongott. Raven fagyasztó varázslatot mondott mindenkinek, mielőtt még rájön mire képes. Mindazonáltal, ez teszi a beszélgetést könnyebbé. Miután felolvasztotta Apple-t, Raven bocsánatot kér, mert nem játszik együtt Apple történetében, de megerősíti a hitét a szabad választásban. Apple nem hajlandó választani, és elszalad. Egyedül maradt, Raven kiolvasztja Maddie-t a döntő pillanatban.

Az iskola épületében, Milton Grimm aggódik a Raven által kitett veszély miatt. Gondolatait szakítja meg egy sötét nevetés, ami a tükörből érkezett az irodájában.

KarakterekSzerkesztés

  1. Női narrátor
  2. Kitty Cheshire
  3. Lizzie Hearts
  4. Haarlem hősének fia
  5. Raven Queen
  6. Madeline Hatter
  7. Férfi narrátor
  8. Blondie Lockes
  9. Apple White
  10. Milton Grimm
  11. Giles Grimm
  12. Briar Beauty
  13. Daring Charming
  14. Duchess Swan
  15. Ashlynn Ella
  16. Hopper Croakington II
  17. Dexter Charming
  18. Cedar Wood
  19. Cerise Hood
  20. Hunter Huntsman

MegjegyzésekSzerkesztés

FolytonosságSzerkesztés

HibákSzerkesztés

  • A közeliben, Kitty fejpántja és a fátyja nem rajzolt.
  • Amikor Raven nem írja alá a könyvet, a gyűrűje hiányzik.

EgyébSzerkesztés