FANDOM

Through the Woods (Az Elvarázsolt Kerek Erdő)
Through the Woods - Faybelle switches the signs.jpg
Olvasd el az átiratot itt: Through the Woods (Az Elvarázsolt Kerek Erdő)/magyar átirat

Fejezet

3. fejezet

Kiadás dátuma

2015. május 8.

Előző rész

Just Sweet (Édes és kész)

Következő rész

Baking and Entering (Mézeskalács és zabkása)

LeírásSzerkesztés

Mivel egyikük sem hívta magával a Kék Hold erdei ünnepségre, Faybelle bosszúból tévútra tereli a fantasztikus bulira igyekvő Cupidot, Ashlynnt, Blondie-t és Poppyt.

ÖsszegzésSzerkesztés

Ashlynn és Cupid felkészülnek egy napra az erdőben, Cupid pánikba esik, mert úgy véli, az erdő egy félelmetes hely. Ashlynn megjegyzi, hogy a még az iskolát sem hagyták el még, és mind a ketten pihennek. Blondie megközelíti őket, és bejelenti, hogy kapott egy extra jegyet. Faybelle kihallgatja ezt, és kiugrik a bokorból, de szomorú a ténytől, hogy Blondie Poppy-t kérte meg helyette. A lányok megígérik, hogy majd kárpótolják, de Faybelle titokban gonosz dolgot tervez.

Az erdőben, Faybelle megtalálja Cerise-t és megállítja. Cerise vicsorog, de Faybelle lenyugtatja azzal, hogy csak tanácsot kér. Faybelle megkérdezi Cerise-től, hogy mi a lehető legrosszabb hiba amit elkövethet az erdőben. Cerise vészjósóan megbeszéli vele azt, hogy ne menjen a Sötét erdőbe, azután bemegy az erdőbe, és elmenekül.

Figyelmen kívül hagyva Cerise-t, Faybelle kicseréli az Elvarázsolt erdőbe és a Sötét erdőbe mutató táblákat. A négy lány hamarosan megérkezik, és Faybelle elrepül. A lányok nem szívesen mennének be, de miután Blondie megjegyzi, hogy ne késsenek el, besétálnak a Sötét erdőbe.

KarakterekSzerkesztés

  1. Ashlynn Ella
  2. C.A. Cupid
  3. Blondie Lockes
  4. Faybelle Thorn
  5. Poppy O'Hair
  6. Cerise Hood

MegjegyzésekSzerkesztés

HibákSzerkesztés

  • Amikor Ashlynn azt mondja: "a buli megmutatja magát" Ashlynn fülében látható előkelő fülbevalója.

MásSzerkesztés

  • Ez a webizód kapcsolódik az Erdei ünnepség babasorozathoz.
  • Ezt a webizódot is pénteken sugározták, a következő webizódban folytatódnak az események.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki