FANDOM

True Reflections (Tükröm, tükröm)
250px-True Reflections - don't sing.jpg
Olvasd el az átiratot itt: True Reflections (Tükröm, tükröm)/magyar átirat

Fejezet

1. fejezet

Kiadás dátuma

2013. július 2. (kedd)

Előző rész

Stark Raven Mad (Raven megharagszik)

Következő rész

Maddie-in-Chief (A bolond diákelnök)

LeírásSzerkesztés

Raven Queen véletlenül eltöri Apple White varázstükrét. Elhatározza, hogy addig nem nyugszik, amíg nem talál egy másik olyan tükröt szobatársnőjének, amely továbbra is biztosítja arról, hogy még mindig ő a legszebb a vidéken.

ÖsszegzésSzerkesztés

Egy reggel Apple és Raven a tükreik előtt készülödnek. Apple énekel (Raven bosszúságára) és megkérdezi a tükrétől, hogy ki a legszebb a gimiben. Persze azt válaszolja, hogy ő az. Elégedett a válasszal, majd elmegy Briar-höz, hogy kölcsönkérjen egy nyakláncot. Raven egy varázslatot próbál ki, de véletlenül eltalálja Apple varázstükrét. Amikor Apple visszajön és megkérdezi a tükörtől, hogy szerinte hogy áll rajta a nyakék, negatív választ kap. Meghökkent, majd megkérdezte Raven-t, hogy történt-e valami. Raven azt állította, hogy nem, de felajánlotta, hogy segít neki új tükröt találni.

Először Briar-höz mentek, de neki csak egy mini tükre volt. Aztán Blondie Lockes-hoz, hogy adjon egyet a gyűjteményéből, de Blondie nem tudta eldönteni, hogy melyiket adja oda. Végül Daring-hez indultak elkérni a tükrét. Beleegyezett, de azt kérte, hogy hadd nézze meg magát utoljára. A lányok nem bírtak már várni.

Apple járkál a szobában, és panaszkodik, mint egy igazi bajba esett kislány. Raven nem bírja tovább, és végül bevallja, hogy ő törte el a tükröt. Apple, viszont elismeri, hogy ő tudta egész idő alatt, és, hogy már rendelt egy másikat, és azt is kérte, hogy addig engesztelje ki. Raven a tükör mögé megy és úgy tesz, mintha ő lenne a varázstükör. Majd elkezdenek veszekedni.

KarakterekSzerkesztés

  1. Apple White
  2. Raven Queen
  3. Briar Beauty
  4. Blondie Lockes
  5. Daring Charming

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki