FANDOM

Akiktől kérdezni kell....                                    

Everafterihighheart.png
Kérdés esetén kérdezzétek Bogiboszi-t (adminisztrátor), vagy esetleg Primadonnagirly-t (a wiki alapítója),de ő egy időre szünetelteti ezen a wikin a szerkesztéseit, ezért kérünk benneteket, inkább hozzám (Bogiboszi) forduljatok, mivel én gyakrabban tudok feljárni. Kérdéseiteket feltehetitek a moderátoroknak is. Köszönjük megértéseteket.

Ever After High Wiki Hun Szabályok

Szerkesztéssel kapcsolatban

  • Igyekezz hanyagolni a szleng szavakat, kerüld a szóismétléseket, igyekezz helyesen írni!
  • Fogalmazz érthetően, rövidítéseket használhatsz (pl: EAH) de egyértelmű legyen ez az oldalra látogatók számára is!
  • Sok segítséget nyújthat az angol EAH wiki, de (amenyiben fordítót használsz) fogalmazd át érthetőre az adott szöveget!
  • A lap végén (forrás esetén) tűntesd fel a forrást az esetleges kellemetlenségek elkerülése érdekében!
  • Ne te találd ki a karakter sztoriját!
  • Kitalált karakter profilját ne hozzd létre!

Feltöltésssel kapcsolatban (videó/kép)

  • Egy képet egyszer tölts fel, ha jobb minőségben találod meg (az adott képet) akkor feltöltheted (törlésre kerül a rosszabb minőségű bárki által, akár te is törölheted), ellenkező esetben ne tedd meg!
  • A videóra is ugyanez vonatkozik!

Közösséggel/Tagokkal kapcsolatban

  • Légy közvetlen, udvarias társaiddal!
  • Ne csúfold, bántsd meg!
  • Ha valaki bánt, csúfol...stb. jelensd nekem!
  • Lakcímet, telefonszámot, egyéb elérhetőséget elkérni és megadni nem szabad, felhasználni SZIGORÚAN TILOS!!
  • Ne küldj/tölts fel magadról hiányos öltözetben készült képet!
  • Ha valaki bármi helytelen dologra kényszerít, bánt, csúfol (lásd 3. szabály) azonnal jelentsd a megfelelő személynek!

Közösségi oldalak

Szerkesztések helyes menete,szabályai

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki