FANDOM

Briar BeautySzerkesztés

Szentséges Grimm, az idei tavaszi ünnepség mindjárt kezdődik! Már elmondhatom, hogy örökké félelmetes lesz!

Az előző fejezetben sokszor elaludtam az ünnepségeken a saját kollégiumi szobám kényelmében.

Alig várom, hogy mindent kipróbáljak, bár a legjobb az óriáskerék a barátaimmal. Az idei kerék magasabbra és nagyobb sebességgel fog menni, mint bármikor az iskolában ezelőtt! Nem biztos, hogy ez égig érő paszuly magasságú lesz-e vagy sem. Akárhogy is, remek szórakozás lesz! Különösen a lányokkal!

Cedar WoodSzerkesztés

Nem fogok hazudni (mintha lenne választásom). Én vagyok a leglelkesebb az idei tavaszi ünneségen! Alig várom, hogy megmutassam ezt a Csodaország témájú ruhát, amit Lizzie tervezett nekem. Idén tavasszal teljesen elágazó leszek!

A május-fa díszítés mindig mosolyt farag az arcomon. Nem tudok várni! Van egy meglepetés. Fekete-fehér szalagok lesznek az idén: egy szín az előkelőké, a másik a zendülőké. Próbálom rávenni az embereket, hogy vegyék észre, hogy bár a történeteket különböző szögekből látjuk, mindannyian ugyanabból az iskolából jöttünk. Itt az ideje, hogy félre tegyék a különbségeket.

Szintén nem tudok várni az arcfestő versenyre. Lizzie ihlette, és már dolgozom rajta Maddie-vel. Ebben az évben, az arcfestésem minden részben csodaországi lesz: Cheshire mosoly, fehér nyúl orr és szív, ami azt kiabálja "Le a fejeddel!" (Ez egy jó dolog?)

Cerise HoodSzerkesztés

Ó, milyen nagy esemény lesz a tavaszi ünnepség. Normális esetben én csak mennék vissza az árnyékba, de nem ebben az évben! A tavasz a változás szezonja, és az utóbbi időben éreztem magamban, minnél több a változás, annál jobb. Tehát itt az ideje egy kis mókának!

Minden évben veszek egy pillantást a fülkére, és azt gondolom, "meg tudom nyerni a nagy nyereményt. Senkinek az iskolában nincs jobb karja, mint nekem." Nos, ezúttal nem tartom vissza magam. Ebben az évben, a győztes kap egy szabad napot az iskolából! Ez nagyszerű díj. Legalábbis kapok esélyt, hogy kiüssem Sparrow Hood-ot, hogy a vízbe essen. Ígyis-úgyis nyerek!

Carmine jelentkezett a "Legjobb farkasüvöltés" versenyre. Persze, ő csak egy kölyök, de mi már két hete gyakoroljuk az üvöltést. Csak azt tudom, hogy majd nagyot fog üvölteni!

Holly O'HairSzerkesztés

Ez az első tavaszi ünnepségem az Ever After High-ban! Ez olyan, mint egy valóra vált álom! Nem csak tornyon túli móka, de hiteles és egyedi csodaországi ruhát fogok viselni, amit a jövőbeli Szív Királynő Lizzie Hearts tervezett! Annyira varázslatos!

Annyi dolgom lesz, de leginkább a sütőversenyt várom. Úgy hallottam ez legendás verseny! Mama Bear professzor extra időt tőlt a résztvevő diákokkal. Blondie azt mondta nekem, hogy Ginger Breadhouse-nak van egy különleges receptje, és a titkos összetevő Csodaországból származik.

Apropó Blondie megosztott egy másik kis történetet velem. Úgy látszik, a díszvendég bíró nem más, mint a fanteasztikus szakács Jack Horner! Sokszor néztem a műsorát! Poppy-val órákig néztük, amíg ő mosta a hajamat, hogy láthassam a leginkább varázslatos ételeket.

Kitty CheshireSzerkesztés

Biztos vagyok benne, hogy mindenki kíváncsi, hogy ki csinálja a csínyeket a tavaszi ünnepségen. Nos, nem szeretem a spoilereket, de ... én.

Először ki fogom cserélni Grimm igazgató mikrofonját egy másikra, amibe ha belebeszél, olyan a hangja, mint Hüvelyk Pannának. Szerzem belépőt, hogy megvicceljem a sárkányt a varázslatos tehetségkutató műsorban. Lássuk csak, csinálok egy extra csípős chilis pitét a sütiversenyre, és csak várok, amíg nem látják, mi van az óriáskeréknél. Anya annyira büszke lesz rám!

Tudom, hogy rosszul hangzik, de nem ez a lényeg. Az idei tavaszi ünnepség Csodaország témájú. És, mint tudjuk, ez nem egészen csodaországi, ha a Vigyori macska nem játszik trükköket. Mit is mondhatnék? Ez egyfajta családi hagyomány. "Rendetlenség csinálás a fesztiválon". Ez mind jó móka.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki