FANDOM

Zendülő
Doll stockphotography - Signature Darling.jpg

Név állapot

Fanmade (rajongók által készült)

Megjelenés dátuma(i)

2013 július eleje,
2013 október eleje,
2013 november vége,
2013 december közepe,
2014 március közepe,
2014 május vége,˙
2015 január eleje

Választék szám(ok)

BBD41

Modell szám(ok)

BBD42 — Raven Queen
BBD43 — Madeline Hatter
BBD48 — kettőscsomag (Hunter Huntsman & Ashlynn Ella)
BBD44 — Cerise Hood
BDB09 — C.A Cupid
BDB11 — Cedar Wood
BJH20 — kettőscsomag (Poppy O'Hair & Holly O'Hair
CDH53 - Kitty Cheshire
CDH54 - Ginger Breadhouse
??? - Darling Charming
CDH59 -Rosabella Beauty

A Zendülő babasorozatban a zendülő oldalon álló karakterek babái szerepelnek. Vele ellentétes az Előkelő babasorozat. Együtt alkotják az első babasorozatot (francia), ahol a karakterek mindennapi viselete a téma. A zendülő vonal 2013 közepén indult el, eredetileg Raven Queen és Madeline Hatter személyében, akik 2013 júliusának elején már a külföldi boltok poilcaira kerültek. Ezt követte az Előkelő-Zendülő kettőscsomag Ashlynn Ella és Hunter Huntsman társaságában, ez a termék október elején került a köztudatba, míg Cerise Hood november végén. C.A Cupid a 2013-as év végén, majd Cedar Wood 2014 márciusában jött ki. Ezután ismét egy Előkelő-Zendülő kettőscsomag jelent meg, ami Poppy O'Hair-t és Holly O'Hair-t tartalmazva. Az utóbbi csomag 2014 május végén jelent meg. 2014 végén két új baba jelent meg: Kitty Cheshire és Ginger Breadhouse.

A következő várható babák: Darling Charming és Rosabella Beauty.

NévSzerkesztés

A "Zendülő" vonal (angolul Signature-Rebels, tehát Védjegy-Zendülők) hivatalosan névtelen, de a rajongók által "Signature (aláírás, védjegy)" , vagy "Basic (alapvető)" neveket kapott. Azért, hogy összhangban maradjon a Monster High Wiki-vel, ezért kapta ezt az elnevezést.

NaplókSzerkesztés

Minden "Zendülő" babához jár egy napló, a karakter profilja, és egy in-package idézet.

ÖtletSzerkesztés

Az "Zendülő" sorozatot nem konkrét fikció támogatja, mivel a babák képviselik a karaktereket alapértelmezett módon.

GalériaSzerkesztés

ForrásokSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki